تک آهنگ‌های مرتضی پاشایی

تک آهنگ‌های مرتضی پاشایی

-بغض (تقدیم به بنیامین بهادری) - روز برفی (همراه با محمدرضا گلزار)

 

 

-ادعای عشق (نسخه غیر رسمی)- عصر پاییزی - جاده یک طرفه - نفس

- به گوشت میرسه - بزار بگم - چند روز - چشمای من - چطور دلت اومد

- دل من دل تو - دروغ دوست داشتنی - عشق من - گریه کن - ماه من

- من و ببخش - مثل شیشه - میخوام بگم - می‌میرم - تقصیر - تو فکرتم

- تو راست میگی - یادته - یکی هست - زیادی - شاید بپرسی -ستایش

-گل بیتا -روتو برگردون -حالا اومدی -تورفتی -گل اطلسی -بزار بگم -ماه من

-قسم -آدم کش -ادم آهنی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, ] [ 20:42 ] [ المیراجوووووون ]
[ ]